جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

خريد ميز اداري مدرن

اين يك وبلاگ كاري است

خريد ميز اداري مدرن

۱۳ بازديد

خريد ميز اداري مدرن و شيك

 

خريد ميز اداري مدرن : ميز اداري از جمله لوازم ضروري براي تمامي ادارات و سازمان ها و نهادها و ارگان ها به شمار   مي رود. امروزه كارمندان و پرسنل اكثر اوقات كاري خود را در پشت ميزهايشان سپري مي نمايند. به همين علت كارفرما براي آنكه بازدهي و كارايي كارمندان خود را افزايش دهد لازم است كه يك ميز مدرن مناسب را براي آن ها تهيه نمايد. يكي از ميزهايي كه براي استفاده در شركت ها و اداره ها بسيار مناسب است، ميز مدرن مي باشد. ميزهاي مدرن به ميزهايي گفته مي شود كه از نظر طراحي و ساخت شكل هاي جديدي دارند. استفاده از ميزهاي اداري مدرن و شيك بر روي دكوراسيون داخلي شركت ها تاثيرات مثبت بسياري مي گذارد و حال و هواي شركت و اداره را كاملا دگرگون مي سازد. اين دگرگوني به طور مستقيم بر روي روحيه ي افراد مشغول به كار در ادارهو شركت تاثير مي گذارد. در حين خريد ميز اداري مدرن بايد به نكاتي توجه داشت كه در ادامه به آن ها خواهيم پرداخت:

 

نكات مهم در خريد ميز اداري مدرن وود تك

يكي از مهم ترين نكات در حين خريد ميز اداري، توجه به متريال ميز است. امروزه ميزهاي اداري در متريال هاي گوناگوني همچون چوب، ام دي اف و فلز طراحي و ساخته مي شوند كه هر كدام داراي قيمت هاي مختلفي هستند. به طور معمول ميزهاي طراحي شده از چوب طبيعي در مقايسه با ميزهاي ام دي اف و ميز هاي فلزي گران قيمت تر بوده و اغلب براي سبك هاي كلاسيك مورد استفاده قرار مي گيرند. اين مدل از ميزها به قدري باشكوه و زيبا هستند كه در نگاه اول هر مخاطبي را مجذوب و شيفته خود مي كنند. در مقابل ميزهاي ام دي اف و ميزهاي فلزي ارزان قيمت تر هستند و براي سبك هاي مدرن بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

از ديگر نكات مهمي كه در حين خريد ميز بايد به آن توجه داشت، رنگ ميز است. انتخاب رنگ ميز  مدرن وود تك موضوعي كاملا سليقه اي است. عده اي رنگ هاي تيره را مي پسندند و معتقدند كه رنگ هاي تيره جذابيت بيشتري دارند و عده اي ديگر هم ترجيح مي دهند كه از رنگ هاي روشن استفاده كنند و مي گويند كه رنگ هاي روشن فضا را روشن تر مي كند. براي انتخاب رنگ ميز بايد به رنگ ديوارها و رنگ متريال مورد استفاده شده در كف توجه كرد تا در نهايت رنگي را انتخاب كرد كه هماهنگي هاي لازم را با فضا داشته باشد.

 

استحكام بالاي ميز و صندلي هاي وود تك

استحكام ميز اداري از جنبه هاي بسيار مهم يك ميز است. اگر بر روي يك ميز نياز است وسايل سنگين قرار گيرد بهتر است از ميزهايي استفاده نماييد كه داراي استحكام بالايي باشند. ميزهاي چوبي ام دي اف و فلزي ميزهايي هستند كه داراي استحكام خوبي مي باشند. اما اگر يك ميز جنبه دكوري دارد و كار زيادي با آن نداريد مي توانيد از ميزهاي لوكس تر و سبك تر مانند ميزهاي شيشه اي استفاد كنيد. از خريد ميز اداري مدرن فضاي اداره و شركت خو درا در نظر داشته باشيد و براساس آن ميز مدرن ود تك  مورد نظر خود را انتخاب نماييد. ميز اداري اگر بيش از حد بزرگ باشد كل فضاي موجود و در دسترس را به خود اختصاص مي دهد و ممكن است در رفت و آمد مشكلاتي را ايجاد نمايد. اگر ميز اداري خيلي كوچك هم باشد كارمندان نمي توانند وسايل ها و ابزارهاي مورد نياز و پركاربرد خود را بر روي آن قرار دهند. بنابراين توصيه مي شود كه  قبل از خريد ميز بايد حتما به خوبي فضاي كاري را مورد تحليل و سنجش قرار داد تا در نهايت يك ميز با اندازه اي مناسب را تهيه نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.