چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

ميز اداري مدرن و لوكس

اين يك وبلاگ كاري است

ميز اداري مدرن و لوكس

۷ بازديد

طراحي ميز اداري مدرن و لوكس

 

ميز اداري مدرن و لوكس : يكي از اصلي ترين آيتم ها در دكوراسيون اداري يك شركت، ميزهاي كار كارمندان و پرسنل هستند. با خريد يك ميز اداري مدرن و لوكس هم به زيبايي محيط كار و هم به افزايش كارايي و آرامش كاركنان مي توان دست پيدا كرد.  در طراحي يك ميز اداري مدرن اولين موردي كه بايد مدنظر قرار بگيرد آرامش و راحتي پرسنل است چرا كه كارمندان امروزه مدت زمان زيادي را پشت ميزهاي كاري خود سپري  مي نمايند و به همين علت يك ميز اداري مناسب مي تواند بازده كاركنان را به ميزان زيادي افزايش دهد.

به دليل هزينه بر بودن تعويض ميزهاي اداري بايد در حين خريد دقت بسياري داشت تا در آينده اي نزديك نيازي نباشد كه آن ها را تغيير داد. ميزهاي اداري بايد دقيقا متناسب با شغل هر فرد انتخاب شوند و بايد به اين موضوع دقت شود كه آيا افراد با ارباب رجوع در ارتباط هستند يا خير. افرادي كه با كامپيوتر كار مي كنند بايد ميزي داشته باشند كه از فضاي كافي براي قرار دادن  كيبود و كيس برخوردار باشد. علاوه بر آن ميزهاي اداري بايد از جنس مرغوب انتخاب شوند تا موس به راحتي بتواند برروي آن جابه جا شود.

 

طراحي ميز كارمندي

 

به علت آنكه تعداد كارمندان در فضاهاي اداري بيشتر از بقيه است، درطراحي ميزهاي اداري براي كارمندان تنوع رنگ و طرح بيشتري را لحاظ مي كنند و بدين ترتيب در نهايت يك ميز اداري مدرن و لوكس ساخته مي شود. به علت تنوع بالا شما به آساني قادر هستيد مطابق با هر سليقه و با داشتن هر ميزان بودجه اي،  ميز مورد نظر و دلخواه خود را انتخاب نماييد. اندازه ميز مدرن بايد با توجه به اندازه فضا در نظر گرفته شود. وقتي فضايي كمي در اختيار است انتخاب يك ميز بزرگ فقط در رفت آمد مشكل ايجاد مي كند و كارايي چنداني ندارد. براي فضاهاي كوچك بهتر است از ميزهاي كوچك استفاده نماييد كه داراي كشوهاي بسياري مي باشد. بدين طريق مي توانيد لوازم و كليه وسايل اضافي را در درون كشو قرار دهيد. ميزهاي كارمندي مي ‌توانند شكل و شمايل ميزهاي مديريت را داشته باشند، ولي از آن ها كوچك ‌تر هستند.

ميزهاي كارمندي علاوه بر راحتي و القاي حس آرامش بايد زيبا و هماهنگ با فضاي اطراف نيز باشند. اين ميزها از مواد اوليه گوناگوني با توجه به سليقه سفارش ‌دهنده ساخته مي ‌شوند. بهتر است ميز كارمندي خيلي سنگين نباشد تا جابه ‌جايي آن ها راحت صورت گيردميز رزين علاوه بر راحتي وزيبايي بايد بادوام هم باشد و از استحكام خوبي برخوردار باشد تا بتواند فشار وارده از وسايل را تحمل كند. سازندگان در ساخت آنها بايد اصول مهندسي و ارگونومي را در نظر داشته باشند.

طراحي ميز كارشناسي

 

ميزهاي كارشناسي نيز كه اغلب در محيط ‌هاي اداري استفاده مي‌ شوند، داراي ويژگي ‌هايي هستند كه مجموع آن ها راحتي كارمندان را فراهم مي‌ كنند. ارتفاع استاندارد اين ميزها حدود 75 تا 85 سانتي‌‌ متر مي باشد. يكي از خصوصيات ميزهاي كارشناسي اين است كه پايه ‌هاي آن قابليت تغيير ارتفاع  دارند. بدين ترتيب هر كارمند قادر است با توجه به شرايط خود آن را تنظيم كند.

طول ميزهاي كارشناسي بين 90 تا 250 سانتي متر است كه بسته به كارايي آن قابل تغيير است. اندازه طول ميز رزين دست ‌كم 1200 ميلي‌ متر و عرض آن هم بايد 800 ميلي ‌متر در نظر گرفته شود. خيلي از كاركنان علاوه بر سطح ميز مدرن وود تك  نياز به فضاهاي ديگر مانند كشو هم دارند كه بتوانند اسناد و مدارك خود را در آنجا نگه داري كنند و در صورت لزوم از دسترس ديگران دور نگه دارند و قفل كنند. ميزهاي كارشناسي داراي فضايي براي قرار دادن كيس و كيبورد نيز هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.