یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

مشاوره رايگان با وكيل

اين يك وبلاگ كاري است

مشاوره رايگان با وكيل

۱۱ بازديد

مشاوره رايگان با وكيل جزو خدمات بسيار ارزشمند برخي از موسسات حقوقي است.  متاسفانه ديده شده كه افرادي كه از لحاظ مالي در وضعيت مناسبي قرار نداشته اند نتوانسته اند از خدمات وكيل ملك استفاده نمايند و به دليل ناآگاهي از مسائل حقوقي دچار ضرر و زيان هاي بسياري شده اند. مشاوره رايگان با وكيل براي افراد نيازمند مي تواند بسيار سودمند و موثر باشد. به طور معمول مشاوره رايگان حقوقي از طريق فضاي مجازي و يا مشاوره حقوقي تلفني صورت مي ‌گيرد.

مشاوره حقوقي آنلاين

مشاوره حقوقي به شكل رايگان امروزه بسيار پرطرفدار است چرا كه افراد در طول شبانه روز مي توانند با وكيل در ارتباط باشند و سوالات خود را مطرح نمايند. در حال حاضر مي توان به طور قطع گفت كه تمامي موسسات حقوقي داراي وب سايت و اكانت هاي مختلف در شبكه هاي مجازي هستند كه در واقع يك راه ارتباطي با وكيل هستند. تمامي افراد مي توانند سوالات و ابهامات حقوقي خود را در وب سايت درج نمايند و منتظر باشند تا وكيل پاسخ خود را بگويد. اين نوع از مشاوره حقوقي رايگان مي‌ تواند براي سوالات كوتاه و با درجه اهميت پايين مناسب باشد.

مشاوره حقوقي تلفني

مشاوره حقوقي تلفني در مقايسه با مشاوره حقوقي آنلاين داراي مزاياي بيشتري است. در مشاوره حقوقي تلفني به دليل مكالمه گفتاري و عدم نياز به تايپ و خستگي ناشي مي ‌توان مسائل را بهتر و با توضيح بيشتر براي وكيل ملك مربوطه توضيح داد. علاوه بر اين وكيل نيز مي ‌تواند به طور كامل بر روي مشاوره حقوقي خود تمركز كرده و پاسخ را به بهترين و راحت ‌ترين شيوه ي ممكن اعلام نمايد. همچنين موكل با شنيدن صداي فرد مشاوره دهنده احساس بهتري نسبت به روند مشاوره حقوقي خواهد داشت. در مشاوره حقوقي تلفني امكان طرح سوالات مختلف وجود دارد و شايد بتوان گفت بهترين نوع مشاوره حقوقي رايگان همين روش است.

همانطور كه گفتيم مشاوره رايگان با وكيل املاك به شكل تلفني مزاياي بيشتري در مقايسه با روش آنلاين دارد اما اين روش هم محدوديت هايي را دارا مي باشد.  يكي از اين محدوديت‌ها عدم بررسي دقيق اوراق و مدارك و اسناد پرونده است. هر چند كه شايد بتوان با استفاده از مجازي اين مدارك را براي وكيل املاك و يا مشاور ارسال نمود. اما زماني كه حجم مدارك زياد باشد و يا عكس‌ها از كيفيت لازم برخوردار نباشد، بهتر است از مشاوره حقوقي حضوري استفاده شود كه طبيعتا در اين شرايط مي‌ بايست حق المشاوره پرداخت گردد.

مزاياي مشاوره حقوقي رايگان

  1. امكان استفاده از نظرات وكيل متخصص و يا مشاور حقوقي در سريعترين زمان ممكن
  2. صرفه جويي در زمان و هزينه  
  3. پاسخ به سوالات ساده حقوقي
  4. آگاه شدن افراد از روند دعاوي حقوقي و كيفري و ايجاد پيش زمينه جهت استفاده از مشاوره حقوقي تخصصي تر

آيا مشاوره رايگان با وكيل راه حل خوبي است

متاسفانه فرهنگ بسيار غلطي در كشور ما رواج پيدا نموده است و آن هم اين است كه مي گويند خدمات رايگان و ارزان قيمت از كيفيت خوبي برخوردار نيستند. اينگونه افراد كيفيت را به طور مستقيم تابعي از هزينه مي دانند. در پاسخ بايد بگوييم كه به هيچ عنوان اينطور نيست و خدمات رايگان وكيل براي مشكلات ساده بسيار موثر است اما طبيعتا اگر مشكل پرونده از پيچيدگي بالايي برخوردار باشد يك مشاوره رايگان به شكل آنلاين و يا تلفني نمي تواند گره از كار پرونده باز كند. در چنين شرايطي حتما بايد كار به شكل حضوري پيش رود.

پرونده‌ هايي كه نيازمند مطالعه اوراق و اسناد پرونده هستند و يا براي توضيحات مي ‌بايست حتما به صورت حضوري به فرد متخصص مراجعه كرد، از جمله مواردي هستند كه نمي ‌توان با مشاوره حقوقي رايگان به مطلوب بودن نتيجه اميدوار بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.