سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

ميز كار اداري مدرن

اين يك وبلاگ كاري است

ميز كار اداري مدرن

۱۸ بازديد

خريد ميز كاري اداري مدرن

 

ميز كار اداري مدرن : با خريد يك ميز اداري مدرن مي توانيد تنوع بسياري را در دكوراسيون داخلي محل كار خود ايجاد نماييد. در حال حاضر شرايط كاري شركت ها و اداره ها بسيار متفاوت تر از قبل شده است. امروز افراد بيشتر ساعات كاري خود را در پشت ميزهايشان سپري مي نمايند. اگر كارفرما و صاحب كسب و كاري هستيد بايد بدانيد كه با خريد يك ميز كار مدرن  اداري مدرن ومناسب مي توانيد كارايي و بهره وري كارمندانتان را تا حد بسيار زيادي افزايش دهيد و علاوه بر آن بر روي دكوراسيون داخلي شركتتان نيز تاثيرات مثبت بسياري مي گذاريد. در حين خريد ميز كار اداري موارد گوناگوني وجود دارد كه حتما بايد به آن ها توجه داشته باشيد. در ادامه ي مطلب قصد داريم در خصوص برخي از اين موارد صحبت نماييم:

 

نكات مهم در خريد ميز كار اداري مدرن

 

  1. يكي از مهم ترين نكات در هنگام خريد ميز مديريت و ميز اداري مناسب، تعيين مرز بندي ميان كارمندها مي باشد. به عبارتي قبل از خريد ميز مدرن  بايد فضاي شركت و اداره را در نظر گرفت و ميزي متناسب با فضاي در اختيار تهيه نمود. ميز اداري بايد به گونه اي انتخاب شود كه فضاي لازم براي فرد مورد نظر را فراهم كند و مانع رفت و آمد كارمندان نشود.

 

  1. مورد ديگري كه بايد به آن توجه داشت متريال ميز است. امروزه ميزهاي اداري با متريال هاي گوناگوني همچون چوب طبيعي، ام دي اف، فلز وشيشه طراحي و ساخته مي شوند. ميزهاي چوبي، ام دي اف و فلزي از استحكام بسيار خوبي برخوردار هستند و به همين علت اگر قرار است وسايل سنگيني روي ميز قرار داده شود است بهتر است ميزهاي چوبي ام دي اف و يا فلزي را خريداري نماييد.

متناسب با ديزاين شركت و اداره

در هنگام انتخاب ميز براي شركت و يا سازمان ها بايد به رنگ ديوارها و حتي كف نيز توجه داشت. اگر رنگ ميز مدرن وود تك  با رنگ ديوار ها و كف هماهنگي داشته باشد موجب زيبايي هرچه بيشتر فضاي داخلي مي شود. به طور كلي رنگ هاي تيره بيشتر از رنگ هاي روشن طرفدار دارند چرا كه به عقيده ي اين افراد رنگ هاي تيره جذابيت بيشتري دارند. اگر در انتخاب رنگ ميز دچار ترديد هستيد مي توانيد از يك طراح داخلي كه به خوبي با مباحث تركيب رنگ ها آشناييت دارد كمك بگيريد.

 

  1. ميزهاي كارمندان و پرسنل نبايد بيش از اندازه بلند و مرتفع باشد. اگر ميز مدرن با كيفيت  خريداري شده بيش از حد بلند و متفع باشد موجب مي شود كه كارمندان به آساني به وسايل روي ميز دسترتسي نداشته باشند. از سوي ديگر كوتاه بودن بيش از اندازه ي ميز نيز به معناي خم شدن كاربر و در نتيجه منجر به مشكلات جسماني مي شود. ميز كار اداري مدرن بايد حتما اصولي و طبق استانداردهاي لازم طراحي و ساخته شده باشد.

 

  1. ميزهاي كارمندان بايد در اندازه اي باشد كه به راحتي بتوان نسبت سيستم كامپيوتر، لوگوي شركت، تقويم، كاتالوگ و ديگر وسايل را بر روي آن قرار داد. اگر ميز مدرن داراي فضاي كافي باشد، كارمندان راحت تر به كارهايشان رسيدگي مي كنند.

 

  1. رنگ ميز در حين خريد يكي ديگر از موارديست كه بايد به آن توجه نمود. خريد ميز اداري مدرن رنگ هاي تيره جذابيت بيشتري دارند و از سوي ديگر بيشتر مي توانند توجه ناظرين را به خود جلب كنند. البته اين نظريه قطعي نيست و بهترين انتخاب، رنگي است كه با دكوراسيون داخلي اتاق مديريت هارموني داشته بهترين رنگ ميز مدريتي مي باشد

 

  1. طرح و فرم ميز مورد ديگريست كه حتما بايد به آن توجه داشت. ميزي را كه براي شركت و اداره ي خود انتخاب مي كنيد بهتر است از سادگي خارج بوده و داراي اشكال و طرح هاي خاص و زيبايي باشد. ميزهاي با طرح و اشكال زيبا به زيباسازي محيط داخلي كمك بسياري مي كنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.